در کهن شاپ بهترین ها را برای تابستان انتخاب کنید
نوشته شده توسط : رضا جعفری

در مورد سایر اجناس به رنگ انتخابی دقت کنید، بقیه وسایل را باید به رنگی انتخاب کنید که با رنگ لباس اصلی تان هماهنگ باشد، مثلا اگر لباس شما مشکی است، کیف و کفش در رنگ هایی مانند قرمز باشد. ، سفید، طوسی، کرم، صورتی، طرح دار انتخاب پلنگی و ... حتما می دانید که کفش های پاشنه بلند یکی از مهم ترین وسایل برای یک مهمانی رسمی هستند پس از آن غافل نشوید. در مقاله 5 قانون طلایی برای دوستداران کفش پاشنه بلند! ترفندهای راه رفتن با این کفش ها را برای کسانی که نمی دانند توضیح دادیم اگر دوست دارید حتما ببینید. در مورد شلوارها، بهتر است برای مهمانی های رسمی از پارچه راسته یا شلوارهای گشاد استفاده کنید. برای خرید بهترین ها در کهن شاپ روی لینک کلیک کنید.

لباس مناسب برای یک قرار عاشقانه
می توان گفت قرارهای عاشقانه، مخصوصاً اولین ها، یکی از بهترین و البته ترسناک ترین قرارهایی است که تا به حال در زندگی خود داشته اید. پس قطعاً می خواهید برای این قرار مهم بهترین خود باشید. به نظر من بهتر است ابتدا در مورد مزایا و معایب یک قرار صحبت کنیم، سپس به سراغ بهترین لباس خرما برویم.

مهمترین چیز این است که خود را به عنوان کسی که نیستید نشان ندهید. با همان سبک، رنگ ها و لباس های مورد علاقه در اولین قرار ملاقات خود بروید. از آنجایی که نمی توانید استایل همیشگی خود را فراموش کنید، اگر برای اولین قرار خود عاشقانه خود نباشید، قطعا در معرض دید قرار خواهید گرفت و این می تواند باعث شود طرف مقابل فکر کند شما اعتماد به نفس کافی ندارید.

از پوشیدن لباس هایی که با آن ناراحت هستید خودداری کنید. بسیار بسیار مهم، کفش هایی بپوشید که بتوانید راحت راه بروید و لباس هایی بپوشید که بتوانید راحت نفس بکشید و احساس ناراحتی نکنید.

برای اولین قرار عاشقانه بی دغدغه، رنگ های روشن و لاستیک را انتخاب کنید. رنگ های خنثی مانند سرمه ای، سفید، مشکی، خاکستری، قهوه ای بهترین انتخاب هستند.

تا اینجا به طور خلاصه در مورد مزایا و معایب یک قرار صحبت کردیم، حالا بیایید به موضوع اصلی خود بپردازیم، یعنی برای یک قرار شیک، شیک و راحت چه بپوشیم.

مانتو کوتاه ساده، ژاکارد و کت ساده گزینه های مناسبی برای یک قرار عاشقانه هستند. کت خود را با یک شال رنگارنگ ست کنید تا ظاهرتان شل و جور به نظر نرسد. در مورد شلوار، شلوار جین راسته، پارچه های لاغر یا صاف، یا دمپایی گشاد گزینه های مناسبی هستند. نگران شلوارهای گشاد، شلوارهای گشاد، شلوار جین زاپ و چیزهایی از این قبیل نباشید. در نهایت استایل خود را با یک جفت کفش پاشنه بلند و یک کیف کامل کنید.

لباس مناسب برای جلسات دوستانه، خرید، کافه ها و رستوران ها
در این صورت می توانید سبک های مختلفی را تجربه کنید. مانتو ساده، مانتو عروسکی، مانتو کوتاه ساده، مانتو جین، مانتو جلو بسته و مانتو جلو باز، مانتو بلند گشاد، جلیقه و کت کاغذی، کت کاغذی گزینه های مناسبی برای جلسات دوستانه، خرید و کارهای روزانه هستند. این ست را می توانید با شلوار جین و شلوار پارچه ای کامل کنید. در مورد کفش، شما گزینه های زیادی دارید، صندل، صندل، کفش پاشنه بلند گزینه های خوبی هستند.

لباس مناسب برای محل کار

ما هر روز حدود 8 ساعت سر کار هستیم، بنابراین پوشیدن لباس مناسب و راحت بسیار مهم است. پس نگران پوشیدن لباس های خیلی تنگ و کوتاه نباشید، زیرا علاوه بر راحت نبودن، باعث ناراحتی شما نیز می شود. پس ویژگی مهم مانتو کار رایگان و راحت بودن آن است. کت تک رنگ، کت تک رنگ با طول متوسط، جلیقه و کت کاغذی، کت کاغذی گزینه های مناسبی برای محل کار هستند. در مورد رنگ، رنگ های خنثی بهترین انتخاب هستند. در مورد شلوار بهترین گزینه شلوار پارچه ای است. بهتر است پاشنه کفش برای محل کار 3-5 سانتی متر کمتر باشد، از پوشیدن کفش پاشنه بلند و صندل خودداری کنید.





:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: